Az alábbi linkre kattintva találhatnak információkat az elektronikusan küldendő dokumentumok hitelesítésének menetéről.

Fontos útmutatások az „Önkormányzati elektronikus ügyintézés” felület használatához!

Az „Önkormányzati elektronikus ügyintézés” ikonra kattintás után a HIVATALI PORTÁL ügyintézési felülete jelenik meg. A BEJELENTKEZÉS gomb megnyomásával a KAÜ oldalára navigál a rendszer. Itt be kell jelentkezni az ÜGYFÉLKAPU-ba. A bejelentkezéssel HOSSZÚHETÉNY KÖZSÉGI ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL SZOLGÁLTATÁSOK felületre kerül.

Nem bejelentkezett felhasználók számára csak az ÜGYINDÍTÁS szolgáltatás érhető el. Ez esetben önkormányzat-választás után megnyithat és kitölthet űrlapot, de bejelentkezés nélkül nem lehetséges a beküldés!

Ezért szükséges a felületre történő belépést követően az ÜGYFÉLKAPUS-s BEJELENTKEZÉS!

Tisztelt Felhasználók!

Az önkormányzati hivatali portálon (https://ohp.asp.lgov.hu)  az űrlapfunkcionalitás bővülése miatt a lakossági ügyfelek által korábban beküldés előtt elmentett űrlapok, a „Mentett űrlapok” menüpont alatt április 11-én – későbbi visszaállítás nélkül – törlésre kerülnek. A funkció április 12-től a megszokott módon működik ismét.

eugyintezes_cikk_1._resz_FINAL

eugyintezes_cikk_2__resz_FINAL